Customer Care


I Customer Care er vores kunder i centrum.

Vi sætter stort ind på flere fronter, når det gælder customer care.
Blandt de mange tiltag er vores supportkontor, e-learning, årlige brugerkonferencer med praktiske øvelser og demonstration i Trapeze-programmerne, månedlige nyhedsbreve, workshops og brugerfora.

Vi sætter en ære i velfungerende og langvarige kundeforhold og en service, der rækker ud over de fleste andre serviceprogrammer. Vores verdensomspændende erfaring følger vores vision om "software for life".

Service

Vi er en pålidelig partner for vores kunder. Vi er med i processen fra udvikling over implementering til idriftsættelse af AVLC-systemet. Når systemet er i drift, overgår partnerskabet mellem kunden og Trapeze til en ny fase. Vores omfattende række af services sammenholdt med en supportaftale, der passer specifikt til kundens behov, garanterer et velfungerende system i hele dets levetid.

Allerede kunde?


Servicedesk/ Reparationscenter

  • Service
  • Systempleje
  • Arkivering via dataledning

Kurser og e-learning

  • Kurser
  • Workshops
  • e-learning

Tilmelding til MyTrapeze

Tilmeld dig online via linket nedenfor. Din MyTrapeze-konto giver dig adgang til værdifulde supporttjenester.

MyTrapeze-registrering