Servicedesk/Reparationscenter


Vores supportteam ved, at teknologien ikke gør det alene. Ideen er at levere pålidelige serviceydelser, som hjælper vores kunder til at få en bedre forretning. Vores servicetilbud er tilpasset efter jeres behov, så der er mulighed for at få netop den support og vejledning, I har brug for, set i forhold til økonomi og effektivitet.

For at få support til de systemer, I bruger, kontakt da den Trapeze-division, som I har indgået kontrakt med:  

 

Trapeze Group Europe/

Trapeze Group Deutschland 

Customer care

MyTrapeze

Denne service er gratis for vores kunder og sager behandles fortroligt.

Hvis du ikke allerede har et MyTrapeze-id og en adgangskode, kan du registrere dig her for tildeling af id og adgangskode. Hvis du mister dit brugerid eller din adgangskode, kan du klikke her.

E-mail : support@trapezegroup.eu

www.MyTrapeze.eu.

 

Trapeze Switzerland (ITS)

Trapeze Deutschland  (ITS)

Service Desk

Repair Centre

Trapeze-Elgeba (Ticketing)

Customer care

Elgeba-Reparaturauftrag

BBB_Braunschweig

Customer care